VHF-bandet är roligt! Här kör jag på 144.300USB. Första måndagen varje månad blir det till att åka upp på en höjd och köra radio!



Upptäck mer från SA0BMC
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
VHF-bandet är roligt! Här kör jag på 144.300USB. Första måndagen varje månad blir det till att åka upp på en höjd och köra radio!



Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.