Första måndagen i månaden brukar jag och några radiovänner aktivera den ”låga” delen på 2 meter. Vi kör då 144.300USB. Oftast från en höjd och gärna från ett nytt ställa.

Man kan verkligen inte välja sitt väder…


Upptäck mer från SA0BMC
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.